domingo, 30 de marzo de 2008

DAY TWO IN OUR NEW LIFE: Que lindo México!!

Arribar de nit va tenir els seus avantatges, avui al dematí em descobert que el barri no és ni de llarg tant inquietant com ens semblava ahir. És bonic, net i tranquil. El metro està descaradament a prop de l’hostal així que em decidit agafar-lo i anar a passejar pel centre de la ciutat. Mèxic és definitivament millor del que esperàvem. Ès una combinaciò estranay entre monumentalitat i bullici.
Em passejat fins a gastar-nos els soels de els xancletes desde el centre fins al Museu d'Atropologia. El risc de desidrataciò ha valgut la pena perquè el museu és realment bonìssim (perquè els accents no em surten tancats?). Després em agafat un altre cop el metro (cada parada té un dibuix perquè quan el inaugurar la taxa d'analfabetisme era molt alta) fins a "caseta" un altre cop. Ens em fet amics d'uns argentinc documentalistes que demà ens deixaran veure el reportatge que van fer sobre l'assassinat de Trotski (que vivía a pocs carrers d'aquì).
mentre jo escric això, estan a la cuina preparant el soparet a l'olor a pizza m'està despernat una gana...

En fi, fins aquí la posada el dia informativa. Demà prometo mès.

Una abracada a tots de part de tots.

No hay comentarios: